יום שבת, 13 באפריל 2013

יומולדת ומה לא...

אז זהו, ביום חמישי היה לי יומולדת 32.... לא מרגיש מי יודע מה זקן...

כשבריטני שאלה אותי מתי מתחילים להרגיש זקנים, גיחכתי ואמרתי לה שביום שבו "לשבור את הגלים" מעניין אותך יותר מ"איירון מן 3". 
לכבוד יום ההולדת עשיתי סיבוב קניות קטן, קניתי לי שני פנסים, חגור לעבודה, 20 כדורי 9 מ"מ חלולי-חוד של ליברטי (במחיר רצחני - 35 דולר ל20 כדור). אלו יהיו הכדורים לעבודה. לירי במטווח מספיקים הreloads הזולים... ביום שלישי אני נוסע לקחת את האקדח עצמו (הוא בתקופת צינון בת 10 ימים המוגדרת לפי החוק פה). אני מתכוון לאפס את העין והיד עם מאה כדורים, פלוס מינוס. 

אחרי מסע הקניות הקטן ביום חמישי, אכלנו ארוחת ערב משפחתית מעולה, פתחתי את המתנות - בריטני הפתיעה אותי עם שני מטוסים חדשים לאוסף המטוסים שלי (אני אוסף את המטוסי מתכת כבר עשרים שנה, נראה לי) - F104 בצבעי חיל האוויר האיטלקי וRed 8, מסרשמידט 262 שנלקח שלל על ידי האמריקנים במבצע לאסטי (Operation Lusty). שני אלו מביאים את סך המטוסים באוסף ל157... מספר מרשים... הדורש עוד מדף על הקיר בקרוב :D

מחר (ראשון) בריטני הולכת לרכב בתחרות סוסים מקומית. היא לא רכבה בתחרות זה 8 שנים, אבל אני מניח שלא שוכחים יותר מדי והחלק החשוב, ממילא, הוא מה עושה הסוס, לא מה עושה הרוכבת. מבטיח להביא וידאו.

עוד רגע מגיע הקיץ וזה הזמן לבחון את המלאים של האולטראסול והסנו די. שני דברים שחשוב לדעת לגבי ארה"ב - יש פה איסור חמור על שיווק של כל מסנן קרינה שאיננו מגעיל, שמנוני ובלתי יעיל, ואין להם מושג מה זה חומר דוחה יתושים. מול השמש הרצחנית של מערב ארה"ב, מתמודדים פה עם כל מיני חומרים צהובים דוחים שמרגישים כאילו מישהו טבל אתכם בצ'יפסר של מקדונלדס. לא משנה מה רשום על התווית, הדברים האלה יעילים, בקושי, כמו אולטראסול 15SPF, והם יורדים במים בקלות. באותה מידה, אפשר לטבול בשמן זית. לא, הרשו לי לתקן את עצמי - שמן זית כנראה יהיה יותר יעיל ובריא לעור.
כשהצגתי לבריטני לראשונה את האולטראסול שיש בארץ, היא לא האמינה שזה אמיתי. מאז - אנחנו מייבאים אולטראסול 45 ו70 מהארץ בכל קיץ, כי מה לעשות שהאמריקנים פשוט לא יודעים מה זה מסנן קרינה טוכ?

כנ"ל לגבי הסנו די. מקורבים למשפחת רוג בגראס וואלי יודעים היטב כמה טוב שיש אותנו - כי מי שקרוב אלינו מקבל מדי קיץ סטיק או שניים של הסנו די. בארה"ב עתירת המים, יתושים זה יותר ממטרד והסנו די... מדהים :)
סתם, רק שתדעו שלא כל מה שבאמריקה בהכרח טוב יותר.

לא בא לי לחפש תמונות לשים היום אז יאללה, שיהיה שבוע טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה