יום שלישי, 16 באפריל 2013

אירועי השבוע - תחרות הרכיבה, הדגל הנאצי והאקדח שלי

טוף, זהו, יש אקדח... אבל נשמור את זה לסוף... 

ביום ראשון התקיימה תחרות הרכיבה במרכז הרכיבה של אובורן, קליפורניה, מרחק 20 ק"מ דרומה מכאן. בריטני הגיעה לשם כדי לייצג את חוות הרכיבה ובעיקר כדי להציג את הסוסים שהיא משקמת שם - קינמון שפתי-סוכר וקאיין (Cayenne), האח הגדול של קינמון. קאיין עומד למכירה (5500 דולר) ובתחרויות אנשים יכולים לראות אותו, להתעניין ואולי גם ירצו לקנות. 
יש סרטי וידאו מהתחרות בתחתית הפוסט. אני מתנצל על איכות סרטי הוידאו - לצערי, מצלמת האולימפוס שלי מצלמת יופי של תמונות סטיל אבל כשזה מגיע לוידאו היא לא משהו. מעבר לזה, התעוררתי בארבע וחצי בבוקר ביום ראשון כך שהייתי עייף והידיים לא היו יציבות במאה אחוז.
בריטני השתתפה בחמישה מקצועות - שני מקצועות רכיבה מערבית (על קינמון) ושלושה מקצועות רכיבה אנגלית על קאיין. היא זכתה במקום השני (מתוך שתי המשתתפותׂׂ) בשני המקרים עם קינמון (ולא ציפינו ליותר מזה. עדיין יש הרבה עבודה לפני שקינמון תהיה באמת סוסה טובה). עם קאיין היא זכתה במקום השני (מתוך 6), במקום ה6 (מתוך 6) ובמקום הראשון (מתוך 5)... לא רע בכלל בשביל בחורה שלא רכבה בתחרות כבר 8 שנים.

ביום שני, בעת שישראל ציינה את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, הניף אחד מבני משפחת סחיווסחורדר את דגל גרמניה הנאצית מול כביש מספר 1. מצד אחד, קשה לכעוס על אחד מבני משפחת סחיווסחורדר - הם ספגו טרגדיה נוראה כששני ההורים ושלושה מן האחים נרצחו בפיגוע, ואז נאלצו להתמודד עם ממסד אטום וחסר רגישות, ובנוסף ראו את אחד המעורבים ברצח בני משפחתם יוצא לחופשי בעסקת שליט המבישה. קל להבין מדוע הם כועסים ומדוע הם כואבים. עם זאת, אני לא יכול שלא לחוש דאגה הולכת וגוברת מול החבר'ה האלה. עושה רושם שהקשיים והכאב העבירו אותם על דעתם ואני חושש שהפרובוקציות האלו אינן הכי רחוק שהם ילכו בכאבם. הנפת צלב הקרס ביום הזיכרון היא עדות לכך שהמעצורים החברתיים לא בדיוק יושבים במקום אצלם. הכתובת אולי על הקיר? לדעתי כן.


טוב יאללה, אפשר לדבר על הבייבי החדש... אז ככה... האקדח שלי הוא ברטה 92FS Compact, כבד וטוב. היום, לאחר שקיבלתי אותו לידיים, יריתי בו חמישים כדור עם דיוק גבוה למדי (רק שלוש פגיעות מחוץ לאיזור של התשע). האקדח שחור כולו וזה קצת הציק לבריטני, אז היא הציעה ואני הסכמתי, פירקנו את הקת (ראו תמונות למטה) ונתתי לה לצבוע את הקת כך שלאקדח יש מראה יחיד במינו....

עכשיו...
רק נותר לחכות לביורוקרטיה הקליפורנית כדיע שאקבל את "כרטיס השומר" שלי ואתחיל לעבוד :)


תמונות היום:





סרטי וידאו מתחרות הרכיבה...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה