יום שני, 29 באפריל 2013

שבוע לא קל

זהו, אז השבוע שעבר נגמר, ותודה לאל על כך. היה שבוע לא פשוט ועם קצת מזל השבוע הזה יהיה טוב יותר....

אז מה היה לא קל השבוע?

סבתא של בריטני, אימא של אבא שלה, נפטרה בארקנסו ביום שלישי האחרון, והיא בת 92. אבא של בריטני ואחותה נסעו לשם להיפרד ממנה (למרבה הצער, היה ברור שזה הסוף כבר לפני שבועיים) לפני שבוע והם חזרו אתמול. אנחנו נשארנו פה, בשל אילוצי עבודה. סבתא אייבה (Iva) הייתה המטריארכית של המשפחה זה שנים רבות וקשה לדמיין איך תיראה הדינמיקה המשפחתית בלעדיה.

גם כאן, לא הכל דבש. ביום ראשון שעבר התאבד לנו אחד משני התרנגולים. איך בדיוק תרנגול מתאבד, אתם תוהים? העופות שלנו משוכנים יחדיו - אווזות, ברווזים ותרנגולות. יש להם שתי בריכות עבור הברווזים והאווזות. את הבריכות אנחנו ממלאים ממי הפשרת שלגים (המגיעים אלינו בתעלה) כיוון שהם חינם... ואלו מים קרים מאוד, אפילו עכשיו. לאקי (Lucky) התרנגול החליט לקפוץ לבריכה ומשום מה נשאר שם למרות הקור.... מצאנו אותו צף, מת. סיבת המוות, כנראה, היפותרמיה (תת-חום) בשל הקור העז של המים. רק אלוהים יודע למה הוא לא קפץ החוצה מן הבריכה. 

בנוסף, יש לנו איזושהי מחלה שמסתובבת בין העופות. יש לנו אווזה, ברווזה ותרנגולת חולות, כולן עם אותם הסימפטומים - בטן נפוחה, חולשה, התנשפות חוסר שליטה על הרגליים.... בשל החשש שמדובר במגיפה שכולם נחשפו אליה שמנו אותם על מה שנקרא "קוקטייל בריטני" - מי שתייה עם תערובת ויטמינים לעופות, אנטיביוטיקה לעופות וסירופ תירס (שזה, דוגרי, סוכר נוזלי). לאחר שביום שני התמוטטו לנו האווזה והברווזה, וביום שלישי הצטרפה התרנגולת, שמחנו לראות שאף אחד לא התווסף מאז. גם במצבן של שלושת החולות ניכר שיפור משמעותי ואנחנו מקווים שהן תחלמנה לחלוטין עד סוף השבוע הזה

ואם כל זה לא מספיק, דפקתי שלשום את ברך שמאל והיא כואבת רצח... 


אז זהו, זה מה שיש לי השבוע. את הזאב ערבות עדיין לא הצלחנו לצוד....
לא בא לי לשים תמונות כרגע :(

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה