יום שבת, 19 בינואר 2013

התוכנית לוולנטיינז דיי

ידוע שמי שנכווה בצוננין, נזהר בפושרין, ואת הפאלטה של ולנטיינז דיי בשנה שעברה אני בהחלט מגדיר ככווייה. ביום ה14 לפברואר 2012, לעת בוקר, התחלתי להתרוצץ בניסיון נואש ולא מאוד מוצלח למצוא לנו מסעדה שבה יהיה מקום פנוי לארוחת ערב רומנטית לשניים... בסוף הצלחתי למצוא מקום במסעדה של מלון הולברוק ההיסטורי בשמונה בערב (ולמרות זאת היינו צריכים לחכות חצי שעה לפני שהושיבו אותנו) אבל זה מה שקורה כשמתחילים לארגן ארוחת ערב רומנטית לוולנטיינז דיי באותו היום.

אז השנה הלכתי על אובר-קיל לכיוון השני. ראשית, הזמנתי מקום כבר בתחילת החודש במסעדה הכי טובה בדאון-טאון גראס וואלי - קיינ'ז. תלחצו על השם כדי לראות את התפריט. תאמינו לי - מסעדה פיצוץ, השנייה הכי טובה במחוז נוואדה שבקליפורניה (אחרי "הנזיר טאק" בנוואדה סיטי). במקור חשבתי להזמין בהנזיר טאק אבל נוואדה סיטי נמצאת 300 מטרים גבוה יותר מגראס וואלי מעל פני הים וזו כבר הזמנה לצרות (שלג יכול לקלקל לנו את הערב בקלות). אז מסעדה יש. 

אבל כפי שאמרתי, אני הולך על אוברקיל. 

אז ראשית כל, על השולחן המוזמן יהיה סידור פרחים קטן ויפה מבוסס על שושני סטארגייזר. הזר של גברת רוג בחתונתנו היה זר שושני סטארגייזר (ראו תמונה למטה) והטאץ' הזה ימצא חן בעיניה...

במקור חשבתי להוסיף גם קופסאת דובדבנים בשוקולד אבל הפעם האחרונה שהיא אכלה דובדבנים בשוקולד הסתיימה בקלקול קיבה אז סקראץ' ד'את.

אבל מה שכן אפשר לעשות זה למצוא איזה מתנה קטנה - עוד לא החלטתי מה, זה יהיה השבוע או שבוע הבא. משהו שקשור לסוסים כנראה

זהו, בלוג סתמי משהו, בלי תובנות, בלי מחשבות גדולות... מחר יום ראשון וזה אומר פוטבול... אבא של הגברת אוהד את הניינרז, שנראים טוב מאוד השנה. אני, עם הריידרז שנראו כאילו בית"ר ג'לג'וליה הייתה יכולה לקרוע להם ת'צורה, יכול רק לשבת, לצפות, ולקוות למשחקים טובים. עד עכשיו, בהחלט יש מה לראות

תמונות היום:
גברת רוג בחתונתה עם זר שושני סטארגייזר, ארנב שצילמתי במדינת וושינגטון במהלך הטיול לאורגון וושינגטון בקיץ האחרון

יזר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה