יום שלישי, 15 בינואר 2013

חזרנו

אז יאללה, נפתח מחדש את הבלוג, אחרי איזה אלף שנה שלא כתבתי שום דבר בו... ובלי הצגה של שום דבר ואחרי שהעלמתי את כל הפוסטים שלא רצוי שיופיעו במקום שבו כל דרדק, דרדס או בן משפחה יכול לקרוא... הבלוג של רוג חוזר לאוויר, ואפילו בעברית...

נכון להבוקר, 10 בבוקר שעון קליפורניה, יום שלישי ה15 בינואר שנת 2013 לספירת הנוצרים המתוקנת, אין לי משהו ספציפי לדבר עליו.... קר פה לאללה - פאקינג מינוס 5 מעלות צלזיוס, או 24 פרנהייט (הערה לעצמי - חייב להתרגל לחשוב בפרנהייט. אני פה מספיק זמן בשביל זה). הבית מחומם בהסקה מרכזית בגז... רק שאתמול, בשש בערב, גילינו שנגמר הגז :( את ארוחת הערב עשינו במיקרוגל (שנים של ניסיון כרווק בודד עמדו לי לעזר) ואת המים החמים שעוד היו (גם הדוד מחומם בגז) ניצלנו למקלחת חפוזה... הזכיר לי את שנות ה80 בנען, כשכל יום גשם פירושו היה שאין מים חמים... לא בדיוק נוסטלגיה אבל בערך (בים בם בום). הטמפרטורה מאז יום ראשון בקושי עולה את האפס (צלזיוס) גם בעת צהריים. כדי למנוע קפיאה בבריכות של העופות (יש שתיים, כי מה לעשות ברווזים, אווזים וברברים צריכים לשחות לפעמים) הוספנו מלח שולחן למים. לא הרבה, רק מספיק כדי להוריד את טמפרטורת הקפיאה למינוס 5 (או 24) ויש צינור מטפטף (מי תעלות) בכל אחת כדי שתנועת המים תוריד את טמפרטורת הקפיאה בעוד שתיים או שלוש מעלות. 

בחצר האחורית התבקע אחד הצינורות מקפיאה מוקדמת והתוצאה היא ממבנה קרח מדהים (תמונות בבלוג הבא, מבטיח)... 

זהו, יאללה אין לי מה להוסיף כרגע....

תמונות היום: 

סנטה צל



נר חמישי של חנוכה, 2012 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה