יום שישי, 1 בפברואר 2013

הסבה מקצועית (הרפתקאות רוג באמריקה פרק 3)

כן, אני יודע שהבטחתי פוסט על הכלכלה האמריקנית (וזה יהיה וידאו-בלוג, לא סתם) אבל אני מתעצל לערוך את הוידאו אז תחכו עם זה עוד יום יומיים...

בינתיים, אני עובר הסבה מקצועית. החל מיום שני הקרוב, שבועיים של הכשרה כדי לקבל רישיון לעבוד כשומר. רישיון? אתם תוהים. אכן. רישיון. בקליפורניה כדי לעבוד כשומר, אפילו סתם כשומר בפתח קניון, צריך רישיון מיוחד. צריך לעבור קורס של 40 שעות, פלוס אקסטרות אם רוצים לקבל עבודה טובה... 
אז זהו, במבט לעתיד, שלא נראה טוב במיוחד עבור אנשים במקצועי, כדאי להתחיל לחשוב לכיוונים אחרים, ושומר זו עבודה נאה, שיכולה בכיף להכניס משהו כמו 11 דולר לשעה כמעט מההתחלה. לא מושלם - אבל לא רע. אז ביום שני מתחיל הקורס 40 שעות - חמישה ימים, שמונה שעות ביום, פלוס פאקינג שעה וחצי נסיעה בכל כיוון לסקרמנטו... יופי של שבוע יהיה לי.

אחרי זה, עד סוף החודש, האקסטרות - עזרה ראשונה (אני יודע, אך צריך רישוי כדי להגיש עזרה ראשונה פה), נשק מוסלק (יעני אקדח) ואלה (כי מה לעשות, נגמר לי הרישיון לפני חצי שנה) דפק. 
בסופו של דבר יהיה טוב. עבודה כבר יש באופק... האח הביולוגי של בריטני מצוי בעסק ויכול לסדר לי עבודה, כנראה. אם לא, אני מכיר עוד כמה אנשים שעליהם אני יכול לסמוך קצת יותר... 

כלכלת ארה"ב עומדת להתמוטט.. אבל אני מאמין שאהיה מוכן כשזה יקרה.

שבת שלום לכולם

תמונות היום:
כמה גדול הוא מפציץ בי-52? ההורים של בריטני חוסים בצילו. מטוס קונוואיר אף-106 דלתא דארט משגר טיל. המדריך לזיהוי אמל"ח לעיתונאי המתחיל - אם זה לא היה כל כך נכון זה לא היה מצחיק.




תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהסבה מקצועית יכולה להיות מאוד טובה לאנשים רבים. בין אם אתה מחפש להרוויח יותר ולהתקדם מבחינת הקריירה שלך ובין אם הכוונה העיקרית היא להחליף מקצוע בגלל שאתה כבר לא נהנה בעבודה. אני אישית עבדתי כמה שנים בתחום הביולוגיה ובמהלך השבועות האחרונים התחלתי לעשות קורס הנהלת חשבונות. אני מאוד אוהב את תחום הפיננסים וחושב שעבודה בתור מנהל חשבונות תיתן לי יותר עניין בעבודה וגם שיפור ניכר בשכר.
    בסופו של דבר אם אתם לא נהנים בעבודה שלכם כדאי לעשות הסבת מקצוע, אם המטרה העיקרית היא על מנת להרוויח עוד קצת כסף תנסו להתקדם בתחום שלכם ואם לא הולך הסבת מקצוע יכול להיות אופציה טובה.

    השבמחק