יום חמישי, 6 ביוני 2013

ההתפכחות מאובמה

בשבועות האחרונים מתפכחת סופסוףך אמריקה מאשליית אובמה. לאחר חמש שנים שבהן אובמה הצטייר ברוב כלי התקשורת כמשיח בן דוד אשר לא יכול לעשות רע, הגדיש הנשיא את הסאה ואילץ אפילו את כלי הפרופוגנדה הגדולים ביותר שלו - MSNBC וABC - להודות שהוא לא משיח ולא נעליים. בחמש השנים האחרונות אובמה צלח בקלות פרשה אחר פרשה, מבזבוזי הכסף המטורפים על פרוייקטים ירוקים (כמו סולינדרה והמכונית הסולארית), דרך שריפת הכסף הבלתי נתפסת (לשם ההשוואה, כל נשיאי ארה"ב עד אובמה יחד לא הגדילו את הגירעון הלאומי של ארה"ב כמו שאובמה הגדיל), תוך שהוא מעסיק אדם שלא שילם מס במשך 10 שנים בתור שר האוצר (טים גייטנר) ומאפשר לאשתו (מישל "שיאכלו עוגות" אובמה) לכפות תוכנית הרזייה בלתי מעוגנת במציאות ובלתי ישימה כלכלית על עניי אמריקה. אובמה הצליח לתפקד במשך ארבע שנים ללא תקציב, תמך בתובע הכללי שלו שחילק נשק לסוחרי סמים מכסיקנים ואז שיקר על כך לקונגרס, ניסה לטייח את מתקפת הטרור בבנגאזי (וכמעט הצליח)... נקודת האור היחידה שבאמת אובמה יכול להצביע עליה היא חיסולו של אוסאמה בין-לאדן. רק... הסוכן שגילה את מקומו של אובמה, אותו רופא פקיסטני, גוייס כסוכן עבור הCIA כבר ב2007 (כן, כשבוש ג'וניור היה הנשיא). איש המפתח בפרשה גויס בתקופת בוש. מה עשה אובמה עבורו? הדליף את פרטי המבצע ובכך שרף את הסוכן הזה. האיש שנתן לאובמה את אוסאמה נמק עכשיו בכלא הפקיסטני וממתין להוצאה להורג. 
כל הכבוד, ברק. זו בדיוק הדרך לעודד עוד אנשים לשתף פעולה במלחמה נגד הטרור.

אובמה צלח את כל אלו מסיבה אחת פשוטה - כלי התקשורת בארה"ב. CNN, MSNBC וABC יוצאות מגדרן כבר ארבע וחצי שנים להתעלם מכל טעות, כל פרשה וכל בעיה שעולה בשל משטרו של אובמה. אף אחת מן הרשתות הללו לא דיווחה, למשל, שהחוב הלאומי של ארה"ב תפח בארבע שנים מ12 ל16 טריליון דולר. הסכום הבלתי נתפס - 4 מיליוני מיליארדים של דולרים בארבע שנים - פשוט מטורף. תחת משטר אובמה גדל אחוז המובטלים בארה"ב בצורה מפחידה מ 9.3% אבטלה ביום כניסתו לתפקיד (להזכירכם זה היה בשיא המשבר הכלכלי של 2008) ל10.2 בספטמבר 2012. כל הדיבורים על תוכניות ותמריצים ופריחה שתבוא... וראו זה פלא, אחוז המובטלים רק עלה. כיום, 47 אחוזים מתושבי ארה"ב מקבלים סיוע ממשלתי כלשהו. כמעט מחצית מן האוכלוסיה. בריצ'מונד ואוקלנד תמצאו אנשים בגילאי ה20 וה30 שהם בריאים בנפשם ובגופם אך חיים על הבטחת הכנסה. לא בגלל שאינם יכולם לעבוד אלא בגלל שדוגרי, למה להם? יש להם חיים די פשוטים,  בלי עבודה ועם הכנסה...

ואת כל זה לא תשמעו מרשתות הטלוויזיה שהוזכרו מעל. כלי התקשורת האמריקנים תמיד לקו במחלת האובר-ליברליזם, אבל עם אובמה זה הגיע לשיא בלתי נתפס. כלב התקיפה של הדמוקרטיה עשה כל שביכולתו כדי לאפשר לדיקטטור הגדול לעשות ככל שירצה בארה"ב. 

עד שהגיעה פרשת AP. משטר אובמה, כדוגמת משטרים ליברליים ונאורים אחרים בהיסטוריה (למשל משטרו של ברז'נייב וזה של ניקולאי צ'אוצ'סקו) החליט שמותר לו לעבור על התיקון הראשון לחוקת ארה":ב - חופש הביטוי, הדת והעיתונות - ולנסות לגלות מי הדליף לסוכנות הידיעות Associated Press על מבצע סודי בתימן. 
אף אחד לא אוהב מדליפים, ואם היו מוצאים את המדליף על ידי בדק בית בסוכנות הביון המרכזית לא היה איש מתנגד לכך שהאיש נתפס. אך משטר אובמה לא חשב שהוא צריך לעשות זאת בדרך הזו. מדוע לו להסתבך כשהוא יכול פשוט לחדור לAP ולגנוב להם את רשומות השיחות? 
לא עבר שבוע מהתפוצצות פרשה זו והסתבר שAP איננה לבד. כשכתב פוקס ניוז ג'יימס רוזן קיבל הדלפה על פעילות הקשורה במלחמה בטרור, מיהרו במשרד המשפטים האמריקני לחדור לו לאימייל בניסיון לאתר את המדליף. 

בנקודה זו, כלב התקיפה של הדמוקרטיה פנה אחורה על אדוניו ועתה אובמה שרוי בצורה. אובמה שכח, במהלך חמש שנים של שיט על מי מנוחות עם מרבית התקשורת האמריקנית, שכלב התקיפה מוכה הכלבת שלו איננו מחוייב לשמור על שלטונו ועושה זאת רק בגלל שאובמה משרת את מטרתו. ריגול אחרי עיתונאים, הפרה של התיקון הראשון לחוקה - זו אולי הדרך היחידה שבה אובמה יכול היה לעצבן את הכלב הזה ולגרום לו לפנות על אחוריו ולתקוף את היד המחזיקה בשרשרת. 
אובמה שכח שלתקשורת אין אדון אמיתי.
בתחילה ניסו מלכחי הפנכה, כדוגמת כריס מת'יוז מMSNBC, להציג את הפרשה כאילו מישהו נמוך יותר, איזה ש"ג, אחראי להפרה הבוטה הזו של חוקת ארה"ב. מת'יוז במיוחד מוצלח בלהציג את הרודנות של אובמה כאיזושהי ברכה מאלוהים. רק מה... מהר מאוד הם הבינו שאם הם נותנים למלך המשיח שלהם להתחמק מכך, הם יכולים להיות הבאים בתור. מקורות התייבשו בבת אחת מכיוון שמדליפים החלו לחשוש למשרתם ואף לעורם...
אובמה חוטף עכשיו נשיכה תקשורתית בלתי נגמרת.


אולי, אולי, אולי אנחנו רואים סופסוף את תחילת הסוף.


אין לי כל כך תמונות לשים היום....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה