יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

סגירת הממשלה האמריקנית והטעות של אובמה

כבר שבוע ויום שהממשלה הפדרלית עובדת במתכונת מצומצמת עם למעלה מ800,000 עובדים שלא באים לעבודה. הקונגרס לא הצליח להגיע להסכמה על החלטת המשך התקצוב וכתוצאה מכך, כל מה שמוגדר כשירותים לא חיוניים נסגר.


אתם יודעים כמה האמריקני הממוצע מרגיש זאת על בשרו? בכלל לא

מלבד סגירת הפארקים הלאומיים - מהלך פוליטי שמתפוצץ לאובמה בפרצוף בכל יום מחדש - נעשו שורה של צעדים שנועדו להכאיב לעם האמריקני בצורה מאוד מתוקשרת... רק מה, הם לא ממש הצליחו להכאיב והם כן מצליחים לעצבן את העם האמריקני. 

רצוי לשים את הקלפים על השולחן. אובמה רצה את סגירת הממשלה הזו. אובמה האמין שבתמיכת התקשורת הוא יוכל למכור לאמריקה את הלוקש כאילו זה הרפובליקנים שאשמים בסגירת הממשלה. אובמה היה בטוח שהמכה למפלגה הרפובליקנית בסקרים תהיה כל כך גדולה עד שהמפלגה הרפובליקנית תעשה שני דברים - תתקפל ותיתן לו את כל מה שהוא רוצה ובנוסף תחטוף מכות בבחירות 2014 ותאבד את שליטתה בבית הנבחרים. 

זה אולי היה מצליח לו כפי שהוא ציפה, אך אובמה הצליח לחבל בתוכנית הגאונית שלו במו ידיו. השחצנות, הגאוותנות המחרידה של הנשיא היא היא מה שיפיל אותו. 

לאחר שבועות ארוכים שבהם אובמה הודיע כבל עם ותקשורת, יום אחרי יום, שהוא לא ישא ויתן עם הרפובליקנים על החלטת התקציב, הגיע הראשון באוקטובר וסגירת הממשלה. אובמה מיהר לצאת במתקפה מתוזמרת היטב כיצד "הרפובליקנים סירבו לשאת ולתת"... רק מה, העם האמריקני אמנם מצביע בטיפשות, אבל זה לא אומר שהוא אוהב שמשחקים איתו משחקים. אובמה הציג עמדה עיקשת, בלתי מתפשרת, ועתה הוא מאשים את הרפובליקנים ובעקשנות וחוסר התפשרות? זה לא עובד. יותר מכך, אובמה ציפה שהרפובליקנים בתוך יום עד יומיים, יתמוטטו ויתנו לו את כל מה שהוא רוצה, כי המפלגה הרפובליקנית הייתה מאוד עסוקה בלהיות רופסת בשש השנים האחרונות. כשדובר בית הנבחרים, ג'ון ביינר, הפגין לפתע עמוד שדרה, אובמה לא ידע מה נחת עליו. ביינר סירב להתקפל - אולי בגלל שידע שהקריירה הפוליטית שלו מונחת על הכף - ואובמה, בשחצנות מדהימה, החל במסע ההכפשות. "טרוריסטים" הוא קרא לרפובליקנים, "גי'האדיסטים", "מחבלים מתאבדים עם חגורות נפץ". הוא האשים אותם בשנאת אמריקה, שנאת האזרח הפשוט, בניתוק... האמריקנים לא קונים את זה. יש שני צדדים לטנגו הזה ושניהם אשמים, זו הדיעה העולה מהסקרים. הרפובליקנים מצטיירים כאשמים יותר... אבל יותר מ50% מציבור המצביעים חושב שאובמה גם הוא אשם, שגם הדמוקרטים אשמים. ההתבטאויות השחצניות של אובמה והארי (המזוהם) ריד - מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט - בתקשורת האמריקנית לא מתקבלות יפה.

ותוך כדי כך עולה בעיה נוספת עבור אובמה. זו כבר הפעם השנייה שהוא צועק "זאב זאב". בתחילת השנה היו הקיצוצים האוטומאטיים - 900 מיליארד דולר של קיצוצים שנועדו להקשות על אובמה לפזר כסף בלי הבחנה - ובשבועות שלפני שהם נכנסו לתוקף אובמה והדמוקרטים צרחו שהעולם יגיע לקיצו אם הקיצוצים יכנסו לתוקף... הקיצוצים נכנסו לתוקף ונחשו מה - העולם לא הגיע לקיצו. למעשה, האמריקאי הממוצע - כמעט ולא הושפע מהקיצוצים האלו.
בשבועות שקדמו לסגירת הממשלה איימו אובמה והדמוקרטים שסגירת הממשלה תהיה הרסנית ותביא לסוף העולם. נחשו מה? גם זה לא הביא לסוף העולם. 
ב17 באוקטובר תגיע ארה"ב לתקרת החוב שלה - משמע, הממשלה הפדרלית לא תוכל ללוות יותר כסף. אובמה והדמוקרטים מאיימים שזה יביא לסוף העולם אך בדומה לנער שצעק "זאב זאב" לא הרבה אנשים מתרגשים. אם הרפובליקנים יסרבו להיכנע, ייתכן מאוד שאכן נגיע לנקודה שבה תקרת החוב לא תוגדל - מה שיגביל באופן חריף את היכולת של אובמה לבזבז כסף. זה כן יכאב לאמריקאים (אבל גם לא יביא לקץ העולם) אך למעשה עשוי להיות טוב בטווח הארוך כיוון שזה יאלץ את אובמה להפסיק לשרוף כסף ולאזן את התקציב, גם אם פירוש הדבר ביטול כל המתנות חינם, כל הפרוייקטים שנועדו להשיג קולות עבור הדמוקרטים, כל המתנות למהגרים בלתי חוקיים.... 
אובמה כבר יותר מהכפיל את החוב הלאומי של ארה"ב מיום כניסתו לתפקיד. בנובמבר 2008 היה החוב הלאומי של ארה"ב בסביבות ה8 טריליון ׁׁׁ(אלף מיליארדים) דולר. היום הוא מתקרב מהירות ל17 טריליון. אם לא יעצרו אותו, אובמה יכול בכיף להגיע לחוב לאומי של 20 טריליון דולר לפני שיסיים את תפקידו ב2016...

אובמה יודע את זה. אובמה גם יודע שאם הרפובליקנים לא יאפשרו לו להגדיל את תקרת החוב בשבוע הקרוב, הוא עומד בפני תהום פוליטית. לא רק שהרפובליקנים ישמרו על בית הנבחרים בבחירות 2014 אלא שיש סיכוי טוב שהם יקחו ממנו את הסנאט. אובמה יודע זאת והוא מתחיל להילחץ. הוא הכניס את עצמו לפינה מסוכנת. אם הוא ייכנע ויתפשר על חוק ביטוח הבריאות ההרסני שלו, הוא יראה חלש (בייחוד לאור הכניעות האחרונות שלו בנושא סוריה ואיראן) ולמעשה יעמוד בפני שלוש שנים של ישיבה בבית הלבן בחוסר מעש. אם הוא לא יכנע והרפובליקנים לא יתקפלו, הגעה לתקרת החוב הלאומית תפגע בשני הצדדים - אבל בדמוקרטים יותר מאשר ברפובליקנים. כך או אחרת, אובמה יהיה המפסיד הגדול...

קשה לצפות לאן אנחנו הולכים כרגע אבל יש לי התחושה שאובמה, עם השחצנות הילדותית שלו, לא יתפשר עד שיגיע הרגע שבו המפלגה שלו - המפלגה הדמוקרטית - תהיה בכזה לחץ אטומי, שהיא תתחיל להפעיל עליו לחץ משלה להיכנע. 


אלו זמנים מעניינים בוושינגטון הבירה

אתם יודעים מה אומרים הסינים על זמנים מעניינים...


תמונות היום: בהצדעה לאובמה, שסגר את הפארקים הלאומיים, תמונות משלושה פארקים לאומיים בחוף המערבי. שמורת יוסמיטי (שנסגרה למרות שהיא רווחית) ב2009. פסגת הלנה בשמורת לאסן, 2012. מימיו המשגעים של אגם המכתש באורגון (שגם הוא שמורה רווחית מאוד)





תגובה 1:

  1. אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה בזמן האחרון וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצובה ואבדה בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריכה לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאמרה שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זאת לאחר השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, רק ילדתי ​​ילד ב -1 לחודש זה. אני מבטיח להודיע ​​לכל העולם על ד"ר אלבא כדי לשמור על היחסים שלי כמו גם לתת לי ילדים. אני יכול לקרוא בגאווה שלי היום. לכל אישה שמוצאת זאת בלתי אפשרית, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צרו קשר עם ד"ר אלבא דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או צרו קשר עם מספר הוואטסאפ שלו: +2349071995123, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק